söndag 11 december 2011

Glögg och OnePiece

Mor och Far lämnade barnen hemma med barnvakten igår och for iväg på lite glöggmingel iklädda helt normala kläder. Vi återvände mitt i natten, fnittriga och iklädda varsin OnePiece dräkt.
OnePiece hade invaderat Hufvudstaden med en lanseringsfest på Tiger. Om man nu ska hitta någonting positivt med denna babydräkt för vuxna så var det sjukt bekvämt att inte behöva frysa i taxikön.
Och ja, vi kommer helt säkert att dra på oss våra OnePiece dräkter då vi har lata hemmadagar (hehe, 1 gg/år alltså...juldagen!)

Ps. Eftersom vi nu har varit gifta i 9 år så börjar det nästan bli helt lagligt att gå omkring i likadana kläder...eller så int!


varmt o skönt

7 kommentarer:

Housewife sa...

Fick ni varsin OnePiece på festen? Värdefull gåva isåfall, de kostar ju skjortan :)

Familjenhaglund sa...

Jepps, det fick vi! Man kan också kalla oss för levande reklampelare! Marsch iväg o köp en nu bara...så kan vi använda dem nästa gång vi står i en taxikö tillsammans.

Emma sa...

vill se en HELbild!!

Emma sa...

jag har annars mönster på barnstorlekar ;)

familjenhaglund sa...

Har inga foton på hela oss, kanske det dyker upp någonstans.
Vill INTE ha likadana dräkter till barnen...det är lite väl crazy för mig (förresten, så har de ju sina ylledräkter)

michaela sa...

när ska vi ordna egen OnePiece party? Jag älskar min knäppa one piece men ingen hålls allvarlig när man drar den på sig!Men den är sååå cool! Och ni är meeeed!

Familjen Haglund sa...

Ja, skön är den (men fruktansvärt ful!) OnePiece party är vi med på när som helst!