torsdag 12 januari 2012

Sånt vi håller på med

Far hittar på nya träningsformer, berättar om nya visioner och jobbar på.
Mor stickar sockor efter ett norskt mönster.
Neah läser allt som kommer framför hennes ögon.

Och Thilda... ja Thilda hon spelar helst buu-klubbsspel på datorn hon.

Ps (om far). Såhär ser far ut ibland:
eller såhär:

ni kan kalla honom apan!

Pps (om mor). Sånahär sockor för att vara exakt:
ni kan kalla henne tanten
Ppps (om Neah). Så nu får man vara lite noggrann med hurudana böcker man lämnar fram som Neah börjar läsa i. Bort med alla svenska mordhistorier!

Pppps (om Thilda). Och buu-klubbssidan stänger ju då buu-klubben börjar på tv!

2 kommentarer:

Linda sa...

...och förutom att springpass så måste du även ha stick-skola för mig sen! :) Jag kan sticka helt vanliga enfärgade (och randiga, om jag riktigt vill) strumpor, men det är ju SÅNADÄR man vill ha! Jättefina!

Mia sa...

Japp, stickskola kan vi ha när som helst, bara det rör sig om små saker att sticka (inga tröjor, för det har jag inte vågat mig på). Gå in på Garnstudio.com förresten där är bra o tydliga mönster.
Och sedan får du ha vinskola för mig ;)