lördag 11 februari 2012

Disney on ice

Flickorna fick biljetter till Disney on ice i julklapp av mommo&moffa.
Igår var det äntligen, äntligen dags för den stora showen.
Det var en enorm succe'.

Bara att komma in till Hartwall Areenan och se allt tingeltangel, alla prinsessaker som var till salu och att få en ask "prinsess popcorn" gjorde att ögonen glittrade och stegen var lätta.

Då showen väl började var allt så spännande så de hölls knappt på bänken, de satt och studsade av spänning.

Ps. Enligt Thilda kan far i huset allt som prinsarna kunde... Som T.ex trippelvolter, piruetter på ett ben och att hålla upp en prinsessa i luften med bara en hand.

4 kommentarer:

Emma sa...

Jag är avundsjuk!!

Anonym sa...

Var säkert spännande o fint :) Kram f fammo!

Linda sa...

Nej så söta de är! Ser lite med skräckblandad förtjusning emot sånahär prinsessfasoner, för jag antar att det kommer emot förr eller senare. Jag vet bara inte alls hur man ska hantera det, pojkmamma som jag är... :)

familjenhaglund sa...

Emma: Du skulle ha tyckt om!

Linda: Vi har hållit på med prinsessfasen nu i 3 år... så om du behöver konsultering så ring! Jag vet allt, ALLT om prinsessgrejs!
Fast, nu håller färgtemat på att svänga lite för Neah...det är inte så ljusrött/rosa mera utan börjar komma lite turkos, blått och svart (!) in också (till min stora glädje)